Curriculum vitae(CV) [Deo II ]

Curriculum vitae(CV)
[Deo II ]
•••Da li možemo da se raspitamo kod vašeg bivšeg poslodavca?
Nije poželjno. Opšte je poznato da posle ljubavi ne ostaje ništa. U skladu s tim nema ništa naročito da se kaže. Možda se desi poneki osmeh na lepe uspomene i tužan izraz na one manje lepe.
•••Da li imate bilo kakvih dugovanja?
Imam, prema životu. Gledam da ga proživim što lepše.
•••Da li ste ikad bili uhapšeni, osumnjičeni ili osudjivani?
Tamnovao sam u jednom ženskom srcu uz popularni stih “Ja sam zarobljenik koji svog tamničara voli.”
Osumnjičen da sam se više puta divio ženskoj lepoti nego što je bilo dozvoljeno.
•••Da li ste ikad napustili posao?
Ne. Uvek sam vredno i verno tamnovao.
Znam, užasna osobina.
•••Da li ste ikada posetili strane zemlje? Navedite u koje zemlje kao i dužinu putovanja.
Jesam, u snu. Najviše na 2-3sekunde. Prema istraživanjima tolika je dužina trajanja sna.
Uglavnom su moja putovanja medjuplanetarna. Sa najčešćim osvrtom na zvezde. Omiljena mi je jedna Danica. Ali to ne sme niko da zna. Pssst!
•••Da li posedujete vozacku dozvolu?
Posedujem.
S kategorija – “Space Shuttle” do 14000 kubika i 12000 konjskih snaga i tri raketna propulzora.
Dva puta prošao na crveno, jednom na žuto na galaktičkom semaforu. Jurili me svemirski policajci.
•••Veštine koje posedujete?
One poseduju mene. Žao mi je.
•••Ostala interesovanja(hobi, sportske aktivnosti)?
Hobi – profesionalno zevanje po izlozima knjižara, tragajući za pravom knjigom.
Isključivo posle ponoći.
Grad, knjige, tišina i ja.
Sportska aktivnost – maratonsko trčanje u širinu.
Omiljeno piće – pivo u noći sa dosta iskrenih reči i pogleda dok nam se ruke dodiruju, pogledi ukrštaju, poljupci pljušte a mi… L-E-T-I-M-O.
#samozaludake

5 thoughts on “Curriculum vitae(CV) [Deo II ]

Leave a comment